Saturday 12 October 2019

SOLO HUGOT

Compilation ini sit ak ngatanan nga hugot about being "alone in this world" kun diin kinahanglan naton magpadayon sit aton kinabuhi despite nga nag-uusahan na la kita sa aton panimalay.


Yes, mayda panahon nga hinuhubya kita or waray gana igtrabaho kay nag-usahan na la kita sa panimalay. Waray gud iba nga mabulig sa imo kundi ikaw la mismo.


Syempre kay committed na man kita, may asawa, diri ko ipagpalit sa iba it ak asawa despite nga ginbayaan ak niya. Naglalaom la gihap ako nga magkabalik pa it amon relasyon sa mga urhi nga panahon.


Usahay napakiana ak sit ak kalugaringon nga "makuri ba ak mahalon"? Pamati ko mayda pa man gad mas sarawayon sa akon. Kay kun ako it pangutan-on mahal ko nga duro it ak asawa. Diri ko siya kaya pasakitan. Na-provoke gud la ako sadton mga panahon nga si ko pa ma-kontrol an ak emosyon. Mag-ano man kita? Tawo la ak, diro ako perpekto nga bana. Pero naningkamot la gihap ak nga magbag-o it panahon ngan mahalon ak niya utro kay kasal man kami nga duha.


Yes, makuri it nag-uusahan na la. Mamingaw. Piro pirit ko nga magpadayon la gihap nga mabuhi para sit akon anak. Usahay ginkapoy na ak sit ak kinabuhi. May panahon nga gusto ko na mamatay. Pero waray ak magpadara sit sulhog ni satanas nga magpakamatay ako. Simbako la. Bangin makalipay pa it ak asawa kun buhaton ko iton. I always pray and continue my life. Maaram ako diri la ako it nasugad sini. The world is round, at some point in time you will soon be at the top of the world.

Tama, nag-iisa ka nga! Pero hindi lang ikaw ang nakakaranas ng ganitong sitwasyon kaya hindi ka nag-iisa. Maraming lalaking napag-iiwanan. Pero hindi ibig sabihin na masama kang tao. Oo, hindi tayo perpekto dahil ang Diyos lang ang perpekto. Kaya kahit nag-iisa ka, hindi ka pa rin nag-iisa dahil kasama mo ang Panginoong Diyos. Tawagin mo Siya. Manalangin ka lagi na magiging maayos din ang lahat pagkalipas ng ilang panahon.

No comments:

Post a Comment